Modérateurs: AudreyL, Modérateurs

AudreyL a écrit:Det var precis det som sas inom min sambos familj i helgen : det kommer att vara svårt att hitta någon moderat som aldrig har anlitat någon hantverkare eller baby-sitter svart ...

Herr Omar a écrit:AudreyL a écrit:Det var precis det som sas inom min sambos familj i helgen : det kommer att vara svårt att hitta någon moderat som aldrig har anlitat någon hantverkare eller baby-sitter svart ...
Fast... Jag tror personligen inte att det är så mycket bättre ställt hos andra partier. Makt och pengar korrumperar alltid.
Jag har börjat betrakta Fredrik Reinfeldt som ett helgon... Har han verkligen rent mjöl i påsen? Har han inte något skelett i garderoben (som amerikanerna brukar säga)?

AudreyL a écrit:Herr Omar a écrit:AudreyL a écrit:Det var precis det som sas inom min sambos familj i helgen : det kommer att vara svårt att hitta någon moderat som aldrig har anlitat någon hantverkare eller baby-sitter svart ...
Fast... Jag tror personligen inte att det är så mycket bättre ställt hos andra partier. Makt och pengar korrumperar alltid.
Jag har börjat betrakta Fredrik Reinfeldt som ett helgon... Har han verkligen rent mjöl i påsen? Har han inte något skelett i garderoben (som amerikanerna brukar säga)?
Jag vet inte ...
Han kanske bevarar sina hemligheter bättre än de andra ...
Jag litar inte på honom, kan jag säga.

Utilisateurs parcourant ce forum: Aucun utilisateur enregistré et 1 invité